رنگ کرم پودر
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

رنگ کرم پودر
پس از گزینش دسته کرم پودر که با مال پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد گزینش رنگ کرم پودر اهمیت متعددی دارااست. در غیر این فیس کرم پودر رخ شما‌را مانند یک ماسک تصنعی و مصنوعی میکند.

برخی‌ها به غلط یک‌سری مرتبه پر‌نور‌خیس یا این که تیره‌خیس از رنگ پوستشان را تعیین میکنند. زدن کرم پودر پر‌نور‌خیس از پوست رخ را کهن سال‌خیس و رنگ آن را مایل به خاکستری و کرم پودر تیره‌خیس از پوست فیس را کدر نشان می دهد. پس برای داشتن پوستی خوشگل و طبیعی می بایست رنگ کرم پودرتان همرنگ با رنگ پوستتان باشد. نسبتاً اکثر برندهای دارای اعتبار آرایشی تیس‌خیس دارا هستند تا شما بتوانید ریلکس‌خیس گزینش فرمایید.

ولی یکی رایج‌ترین مشکلات خانم‌ها برای تعیین رنگ کرم پودر، آزمایش کردن آن روی پشت دست میباشد درصورتی که که اختلاف جايگاه متعددی میان رنگ پوست رخ با دست موجود است. شایسته ترین روش برای گزینش رنگ مطلوب، زدن مقدار مقداری از آن روی قسمتی از فیس مثل روی آرواره یا این که فک و مقایسه آن با رنگ پوست در نوروفروغ طبیعی میباشد.

فیکساتور (ثبت کننده)
پودرهای فیکساتور در رنگ‌های پر‌نور تا تیره و در گونه‌های مات و شاینی موجودند. پودرهای فیکس معمولا برس یا این که پد اختصاصی دارا هستند و پس از کرم پودر زده میگردند. گونه دیگری از ثبت کننده‌ها میباشند که صرفا برای مناطقی که آب و هوای مرطوب دارا هستند مطلوب میباشد.

بیس
بیس‌ها در دو گونه ژله‌ای و کرمی و در ۳ رنگ بنفش، سپید و سبز موجودند. بیس بنفش برای پوست‌هایی با موضوع سیاه و کدر، سبز برای پوست‌های سرخ و سپید برای پوست‌های نرمال به فعالیت می‌رود. برای دوام بیش تر کرم پودر کافی میباشد اندازه یک عدس از بیس را پیشین از کرم پودر به پوستتان بزنید.

تعدادی نکته طلایی
_ اشخاصی که پوست خیلی چربی دارا هستند می توانند برای دوام اضافه گذشته از زدن کرم پودر با یک پنبه آغشته به الکل سپید رقیق گردیده با آب، صورتشان را منزه نمایند تا چربی پوستشان متعادل شود. اما این عمل برای دوره‌هایی که میخواهید به ضیافت خاصی بروید سفارش می شود و انجام هر روز این عمل سبب کدر شدن پوست میگردد.

_ مدام بعداز زدن کرم پودر یک تکه پنبه وسیع بردارید و خیلی آهسته به طور دورانی روی پوستتان بکشید. این فعالیت اضافات کرم پودر را میگیرد.

_ در صورتی می خواهید نصیب‌هایی از بدنتان را هم کرم پودر بزنید اصلا از کرم پودرهای چرب به کارگیری نکنید. کرم پودرهای آکوا که با آب ادغام می شوند شایسته ترین آیتم برای پوست تن می باشند.





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: